El dimecres passat en David Badenas tutor de tercer de Primària va anar a ràdio Vilafant a parlar dels escacs a l’escola. En aquest enllaç hi ha penjat l’espai radiofònic.
El taller de Chess és un programa que hem introduït als cursos de cicle inicial i cicle mitjà de Primària amb l’objectiu de desenvolupar el pensament creatiu i millorar els valors i les habilitats socials. Degut a les seves propietats, els escacs són un escenari ideal a través del qual podem contribuir a la construcció del món interior dels nens.
A més, la llengua vehicular del taller (és a dir, la llengua que utilitza el mestre en totes les activitats d’ensenyament-aprenentatge) és l’anglès. Enllaçant així amb el nostre projecte lingüístic, el qual contempla la introducció de la llengua anglesa en un 20% de la càrrega lectiva dels nostres alumnes.

Activitats extraescolars 19-20.
Activitats Generals Escolàpies Figueres. Gimcana ECOlàpies.
P-4. Jocs d’aigua.