Podeu consultar la llista de preinscrits i el barem de punts. Us recordem el calendari que cal tenir en compte per concloure el procés:

IMPORTANT – Incidència en la llista de barem provisional de l’obligatòria.

S’ha detectat una incidència en el llistat de barem provisional que fa que algun alumne que té la sol·licitud validada no surti en aquest llistat quan coincideix que hi ha una altre alumne que té el mateix codi anonimitzat de sol·licitud que ha demanat en el mateix ensenyament i nivell. La consulta dels resultats a través del web Estudiar a Catalunya funciona correctament i surten les dades de totes les sol·licituds validades. Estem treballant per resoldre la incidència el més aviat possible. Avisarem amb una notícia a l’aplicació quan els llistats es generin correctament .

Disculpeu les molèsties i moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Bon estiu!
Places E.S.O.
Entrevista a l’alcaldessa de Figueres.