Benvolgudes famílies,

Us informem que el 15 de febrer se celebra el Dia Internacional del Càncer Infantil.

Per aquest motiu l’AFA participa en la 4a xocolatada Solidària per a la investigació del Càncer Infantil, a benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu. Com que aquest curs no es pot fer la xocolatada de forma presencial, us animem a fer la xocolatada a casa i participar en el concurs de fotos online organitzat per l’AFA (Associació de famílies d’alumnes) Escolàpies Figueres. Del 8 al 16 de febrer podeu pujar les fotos a l’enllaç. Les fotos poden ser personalitzades. Al pujar la foto a l’enllaç us demanarem si ens deixeu compartir les imatges a les nostres xarxes socials i canals online. També podeu col·laborar fent difusió de la iniciativa a través de les xarxes socials. Tots els participants entrareu en el sorteig d’un lot de xocolates el 17 de febrer. L’AFA comunicarà el resultat per xarxes, i al guanyador per email.

L’AFA farà una aportació a la iniciativa de part de totes les famílies, i us animem a fer microaportacions particulars directament al seu web.   El donatiu s’ha de fer a través del botó “dona” de la web posant el codi d’inscripció 1410, que és el codi de la nostra escola.

Entre tots muntarem un bon cacau!