Preinscripció

Aquí pots consultar tota la informació de la preinscripció i el procés de matrícula

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

DEL CURS 2021-2022

Properament penjarem la informació o podeu omplir l’apartat següent.

1. Sol·licitud d’informació.

via Web, email o per telèfon

Totes les famílies interessades en la nostra escola poden demanar cita a través del formulari, enviant un correu a info@escolapiesfigueres.org o trucant al 972 500731 de dilluns a divendres de 9:00h a 17:00h.

2. Visita a l’escola

Properament més informació

3. Presentació de la documentació

Una vegada presentada la preinscripció i confirmada la plaça, caldrà presentar la documentació a la secretaria de l’escola o enviar-la per correu electrònic, omplerta i escanejada a  secretaria@escolapiesfigueres.org.

Documentació necessària

Si voleu inscriure el vostre fill/a, haureu de presentar els següents documents:

• Fotocòpia del llibre de família.
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne (obligatori des dels 14 anys d’edat)
  • Fotocòpia del DNI del pare i de la mare
  • Còpia de la targeta de vacunació
  • Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne.
  • Dues fotografies, tipus passaport, de l’alumne
  • Full de matrícula i carta de compromís educatiu omplerts i signats (els facilita el centre).
  • Dades per a la domiciliació bancària (el facilita el centre).
  • Full de protecció de dades i autorització d’imatges omplerts i signats (els facilita el centre).

Sol·licitar Informació