Batxillerat Dual

Internacionalització de l’educació. Doble titulació de batxillerat. En format extraescolar i voluntari l’alumnat pot obtenir la doble titulació de batxillerat simultàniament: el batxillerat de casa nostra i el batxillerat nord-americà. El High School Diploma. 100% online.

Triple immersió lingüística, tecnològica i personal.

El programa Dual ofereix la doble titulació del batxillerat nacional i el batxillerat dels Estats Units d’Amèrica (High School Diploma; onlin-learning). Una oportunitat d’immersió lingüística, tecnològica i personal.

Per a alumnes que a partir de setembre, cursin des de 2n d’ESO fins a 1r de batxillerat.

Diploma Dual

Titulació nord-americana

Amb l’objectiu d’aprofundir i potenciar el multilingüisme des de l’escola, gràcies al conveni signat amb Academica Corporation, la principal institució escolar i educativa dels Estats Units i creadora del programa internacional de doble titulació “Diploma Dual”, volem oferir als nostresalumnes la possibilitat de cursar el DIPLOMA DUAL “BATXILLERAT DUAL AMERICÀ”.

La nostra proposta

a partir de 2n d’ESO

Amb la signatura d’aquest convenir, des de l’escola s’ha implementat per a l’alumnat de 2n d’ESO el programa de doble titulació de batxillerat nacional i americà. Gràcies a aquest programa, els i les alumnes que ho desitgin podran matricular-se com una extraescolar més a aquest programa.

Aquest es realitza 100% online. L’alumnat ha de cursar un total de 6 crèdits estatunidencs durant l’ESO i el Batxillerat que, juntament amb la convalidació dels seus estudis a les Escolàpies, els farà aconseguir, a més de la titulació nacional, la titulació de High School dels Estats Units. Són molts els valors i els avantatges que el programa “Diploma Batxillerat Dual internacional” aporta als alumnes.  En destaquem:

• Immersió lingüística: 100% en anglès- currículum, professorat…- en un entorn d’estudi i de treball.
  • Immersió tecnològica: 100% online -plataforma educativa, eines, comunicacions…
  • Immersió personal: Gestió, responsabilitat, esforç, organització i maduresa de l’alumne en l’estudi i el treball.