Els nostres

Administració

i Secretaria

Aquests són els horaris i les persones que estan a la teva disposició a administració i secretaria:

ADMINISTRACIÓ
Sra. Sílvia Baró
De dilluns a divendres de 8:45 a 13:00                                                                                                                                                                                                      De diluns a dijous de 15:00 a 18:00.
administracio@escolapiesfigueres.org

SECRETARIA
Sra. Anna Sáez
Sra: Èlia Fontes                                                                                                                                                                                                                                              De dilluns a divendres de 8:45 a 13:00                                                                                                                                                                                                      De dilluns a dijous de 15:00 a 18:00.
secretaria@escolapiesfigueres.org

Espai

migdia

Cuina pròpia i atenció com a casa.

L’espai migdia és un espai educatiu on els nostres alumnes continuen el seu procés d’aprenentatge constant, potenciant una alimentació adequada i variada, així com també una dimensió social i lúdica amb diferents activitats dirigides pel mateix pofessorat de l’escola com poden ser un espai de descans a P3,  joc lliure  o un espai d’estudi a partir de 3r de primària.

Disposem de cuina pròpia i elaborem menús de cuina mediterrània amb productes de temporada i adaptats a qualsevol necessitat dietètica. Aquests menús estan supervisats per l’Agència de Salut Pública de Catalunya  i segueixen els criteris d’alimentació saludable.

Consulta el menú d’aquest mes aqui.

Servei

d’Acollida

L’horari dels alumnes d’Educació Infantil i Primària és de 9h a 13h i de 15 a 17h.

Disposem d’un Servei d’Acollida matinal des de les 7:45 per tot l’alumnat de l’escola.

A la tarda disposem d’un Servei d’Acollida de tarda pels alumnes de P3 a 2n de primària, i d’un Espai d’estudi pel alumnes de 3r de primària fins a 4t d’ESO, fins a les 18h.

Tots aquests serveis poden ser per casos habituals o per qui ho requereixi de foma habitual.

extraescolars

• Escola de bàsquet
  • Tennis
  • Anglès
  • Robòtica
  • Coral
  • Funky
  • Fútbol
  • Gimnàstica ritmica
  • Jocs de taula i de rol
  • Dibuix i pintura
  • Manga i anime
  • English Club
  • Llengua francesa
  • Mecanografia

Inmersions lingüístiques

i intercanvis

Com a escola convençuda de la importància dels idiomes per potenciar la movilitat i la convivència, realitzem immersions ligüístiques durant el curs.

• Inmersions en anglès per alumnes de 1r a 4t d’ESO a Anglaterra durant el curs.
  • Intercanvi en francès per alumnes de 4t d’ESO a França durant el curso.
  • Acollida d’alumnes anglesos per alumnes 1r a 4t d’ESO durant el curs.

d’estiu

• Casal d’estiu ESCtiu a l’escola durant el mes de juliol.
  • Campaments del Movimiento Escolapias – JUES: 3º de Primaria a 4º de ESO. Més informació en aquest enllaç: https://juesaragon.blogspot.com

Departament

d’orientació

Actualment, el Departament d’Orientació está formado per:

• Montse Jordà: Responsable de Infantil i Cicle Inicial d’Educació Primària.
  • Bruna Planàs: Responsable de Cicle Mitjà i Cicle Superior de Primaria i ESO.

Les principals funcions són:

• Ajudar a la detecció, prevenció y tractament de necessitats.
  • Aportar recursos personals, materials y tècnics a l’alumnat amb necesitats educatives.
  • Facilitar la inclusió.
  • Contribuir a la implantació y desenvolupament d’Adaptacions Curriculars.
  • Informar a les famílies sobre l’evolució dels seus fills en coordinació amb el tutor.
  • Intervencions grupals detecció de dificultats.
  • Orientació interessos acadèmico-professionales.
  • Observació directa.
  • Valoracions psicopedagógiques en casos específics.