Els nostres

Serveis

Administració

i Secretaria

Aquests són els horaris i les persones que estan a la teva disposició a administració i secretaria:

ADMINISTRACIÓ
Sra. Sílvia Baró
administracio@escolapiesfigueres.org

SECRETARIA
Sra. Anna Sáez i sra. Anna Llorach

Espai

migdia

Cuina pròpia i atenció com a casa.

L’espai migdia és un espai educatiu on els nostres alumnes continuen el seu procés d’aprenentatge constant, potenciant una alimentació adequada i variada, així com una dimensió social i lúdica amb diferents activitats dirigides pel mateix professorat de l’escola com poden ser un espai de descans a P3, joc lliure o un espai d’estudi a partir de 3r de primària.

Disposem de cuina pròpia i elaborem menús de cuina mediterrània amb productes de temporada i adaptats a qualsevol necessitat dietètica. Aquests menús estan supervisats per l’Agència de Salut Pública de Catalunya i segueixen els criteris d’alimentació saludable.

Consulta el menú d’aquest mes aqui.

Servei

d’Acollida

Es tracta d’un servei optatiu per a les famílies de l’escola. Es pot utilitzar de manera fixa o eventual i té com a objectiu facilitar a les famílies la compaginació d’horaris. Els nens i nenes que fan servir aquest servei disposen d’un espai i de persones que els són familiars de manera que poden fer activitats disteses d’entreteniment en un ambient tranquil i acollidor mentre esperen que sigui l’hora de començar les classes.

El servei d’acollida matinal comença a les 7:45 h per a tot l’alumnat de l’escola.

A la tarda el servei és de 17 a 18 h per als alumnes d’infantil i de primària.

extraescolars

L’escola ofereix un gran ventall d’activitats extraescolars d’àmbit lingüístic, esportiu i lúdic. Les podeu consultar totes en aquest enllaç.

Inmersions lingüístiques

i intercanvis

Com a escola convençuda de la importància dels idiomes per potenciar la mobilitat i la convivència, realitzem immersions lingüístiques durant el curs.

• Immersions en anglès per alumnes de 1r a 4t d’ESO a Anglaterra durant el curs.
  • Intercanvi en francès per alumnes de 4t d’ESO a França durant el curs.
  • Acollida d’alumnes anglesos per alumnes 1r a 4t d’ESO durant el curs.

d’estiu

• Casal d’estiu ESCtiu a l’escola durant el mes de juliol.

Departament

d’orientació

Les principals funcions són:

• Ajudar a la detecció, prevenció y tractament de necessitats.
  • Aportar recursos personals, materials y tècnics a l’alumnat amb necesitats educatives.
  • Facilitar la inclusió.
  • Contribuir a la implantació y desenvolupament d’Adaptacions Curriculars.
  • Informar a les famílies sobre l’evolució dels seus fills en coordinació amb el tutor.
  • Intervencions grupals detecció de dificultats.
  • Orientació interessos acadèmico-professionales.
  • Observació directa.
  • Valoracions psicopedagógiques en casos específics.