Un equip format per alumnes de 1r i 2n d’educació secundària ha resultat guanyador de la X Copa Cangur 2024, celebrada aquest dijous dia 25  de gener a l’institut Olivar Gran de Figueres. Aquest fet els ha permès classificar-se per a la fase final que tindrà lloc el pròxim divendres 3 de maig a Montmeló.

L’escola participa fa uns anys en aquesta competició escolar relacionada amb les matemàtiques, i que es desenvolupa en equip. És el segon any consecutiu que l’equip de les Escolàpies es proclama guanyador. Una de les particularitats més interessants de la Copa Cangur és el sistema de puntuació dels problemes, la puntuació dels quals va variant. Per exemple, com més complex és un problema, més temps costa de resoldre i més punts val. D’altra banda, cada vegada que la resposta lliurada és errònia, l’equip perd punts.

Enhorabona a tots i totes les participants per la bona feina i, en especial, a l’equip guanyador!!