El passat 17 de desembre, l’alumnat de 2n d’ESO va organitzar a la sala polivalent de l’escola la fira de Nadal. Prèviament tots els cursos, des dels més petits als més grans, van preparar objectes de decoració nadalencs per tal de vendre’ls a la fira.

L’objectiu era ser solidaris i recollir diners per a la Marató de TV3. Aquest any estava dedicada a les malalties mentals. La recaptació final va ser de 1.273€.

Per altra banda, l’alumnat de cicle superior va participar en la ja tradicional activitat “1 origami, 1 euro”. Durant les darreres setmanes els nens i nenes de cinquè i sisè de primària van construir centenars d’origamis (grues; tipus d’ocell) de papiroflèxia. Van superar el seu propi record i van aconseguir l’espectacular xifra de 3.950 origamis.

La Fundació Mútua General de Catalunya transforma cada origami que reb en un euro que entrega a la Marató de TV3. Enhorabona a tots plegats!