L’escola entrega premis en quatre modalitats diferents a l’alumnat més destacat acadèmicament i un premi extraordinari a la capacitat de superació, esforç, constància.

15 alumnes del curs 2021-2022 han rebut el premi a l’excel·lència acadèmica pel seu bon rendiment acadèmic. Són alumnes dels cursos de 6è de primària, 1r, 2n i 3r i 4t d’ESO. 21 més han rebut un reconeixement per haver estat premiats en concursos celebrats per les entitats i associacions del país.

L’alumne de 3r d’ESO Gerard Moriscot ha estat l’alumne que ha rebut el 1r premi Josep Vilanova. És un premi de recent creació que porta el nom de qui durant més de 25 anys va ser director del centre. És un reconeixement a la capacitat de treball, esforç, superació a les adversitats, participació en la vida del centre, entre altres.

Podeu trobar les fotografies a l’instagram de l’escola  i en aquest enllaç.