El dijous 10 de març hem tingut en directe la gent de ràdio Vilafant fent el programa “Les veus del matí”. La Mercè Munt, l’Ivan Yerpes i la Mercè Mainé ens han acompanyat durant dues hores.

A les 11 h l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de ràdio ha explicat la seva experiència amb la matèria i ha realitzat en directe “El magazine”. Aquest és un programa radiofònic de varietats amb consells, informacions diverses i música. A continuació alguns dels docents d’anglès han explicat el model d’ensenyament i aprenentatge d’aquesta llengua.

A les 12 h en punt els i les alumnes de l’optativa han tornat a agafar els micros per dur a terme una entrevista. Ha estat una entrevista molt especial. La convidada ha estat la Susi de l’Auca. Durant 40 anys ha regentat la llibreria l’Auca i recentment s’ha jubilat. Finalment, una representació de cadascuna de les etapes educatives del centre ha explicat els projectes més destacats: el chess, la programació i la robòtica o el projecte d’hort escolar.

El programa el podeu escoltar en el següent enllaç,l’instagram de l’escola hi trobareu més fotografies i en aquest enllaç totes les seccions que anem fent al llarg del curs.